1405\01\01 21:22:04
هشدار نارنجی برای سامانه بارشی فراگیر در خوزستان صادر شد
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با ورود سامانه بارشی فعال و فراگیر از اوایل دوشنبه تا اواخر پنجشنبه در اغلب نقاط استان رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیشبینی میشود.
محمد سبزهزاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس هشدار سطح نارنجی شماره یک مورخ یکم فروردین ۱۴۰۵ اداره کل هواشناسی استان خوزستان، سامانه بارشی فعال و فراگیری از اوایل وقت دوشنبه تا اواخر وقت پنجشنبه وارد استان میشود. وی افزود: فعالیت این سامانه بهویژه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تقویت خواهد شد. مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: این سامانه در اغلب نقاط استان بهویژه بخشهای شمالی، شمالشرقی، شرقی، جنوبشرقی، جنوبی، مرکزی و ارتفاعات سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید گاهی تندباد لحظهای خواهد شد. وی ادامه داد: همچنین در برخی نقاط احتمال ریزش تگرگ و در ارتفاعات استان احتمال بارش برف پیشبینی میشود..
.
بازنشر از : مهر