1405\01\07 10:05:10



آمار جراحت صهیونیست ها به ۵۷۷۲ تن رسید

وزارت بهداشت رژیم اشغالگر اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۹ صهیونیست در پی تحولات جنگی به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند که بالاترین میزان پس از دو روز نخست آغاز جنگ به شمار می‌رود.

تبلیغات

وزارت بهداشت اسرائیل اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۹ مجروح به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند که این رقم «بالاترین میزان پس از دو روز نخست جنگ» محسوب می‌شود.

به نقل از المیادین، این وزارتخانه در بیانیه‌ای افزود، شمار کل مجروحانی که از زمان آغاز جنگ علیه ایران و لبنان به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند به ۵۷۷۲ نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش، مجموع مجروحانی که از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به بیمارستان‌های اراضی اشغالی منتقل شده‌اند نیز به ۸۱ هزار و ۱۸۴ نفر رسیده است.

این آمار در حالی منتشر می‌شود که حملات ایران به اراضی فلسطین اشغالی در پاسخ به تجاوز مشترک اسرائیل و آمریکا که از ۲۸ فوریه گذشته آغاز شد، ادامه دارد.

همزمان، مقاومت اسلامی لبنان نیز به حملات گسترده رژیم اشغالگر به این کشور که از بامداد دوم مارس از سر گرفته شده است، پاسخ می‌دهد.

.

.


بازنشر از : منبع: فارس

خبرهای مرتبط با