1404\09\17 16:37:08
ابوترابی- نشست APA نشان داد دیپلماسی پارلمانی ایران فعال است
ابوترابی: نشست APA نشان داد دیپلماسی پارلمانی ایران فعال است مجلسنماینده مردم نجفآباد در مجلس، برگزاری نشست کمیته دائمی امور سیاسی و فلسطین (APA) در مشهد را نمونهای از دیپلماسی فعال ایران در حوزه پارلمانی خواند و گفت که حمایت شرکتکنندگان از برنامه هستهای کشور و محکومیت تجاوزات اسرائیل، حاصل تلاشهای دیپلماسی پارلمانی ایران بود.
، ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس با اشاره به نشست APA در مشهد، اظهار کرد: «ما در این نشست شاهد دیپلماسی فعال کشورمان در حوزه پارلمانی بودیم که دستاوردهای بزرگ دیپلماتیک را به همراه داشت.» به روایت خانه ملت، وی افزود: «شرکتکنندگان ضمن حمایت قاطع از برنامه هستهای ایران، تجاوزات اخیر اسرائیل به سرزمینهای فلسطینی را محکوم کردند.
این محکومیتها و حمایتها نتیجه دیپلماسی پارلمانی فعال جمهوری اسلامی ایران است.». .
بازنشر از : خبرآنلاین