1404\10\04 14:58:08
انتقاد تند نماینده مجلس از نظام پزشکی ایری- زیرمیزی انکارشدنی نیست، با متخلفان برخورد کنید
انتقاد تند نماینده مجلس از نظام پزشکی / ایری: زیرمیزی انکارشدنی نیست، با متخلفان برخورد کنید مجلسنماینده مردم کردکوی و بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رویکرد انکاری سازمان نظام پزشکی نسبت به پدیده زیرمیزی، تأکید کرد دریافت مبالغ غیرقانونی از بیماران توسط برخی پزشکان متخلف واقعیتی تلخ در نظام سلامت است و کتمان آن نهتنها کمکی به حل مسئله نمیکند بلکه اعتماد عمومی را بیش از پیش تضعیف میکند.
، عبدالجلال ایری، نماینده مردم کردکوی و بندرترکمن در مجلس دوازدهم، با اشاره به گسترش پدیده زیرمیزی در برخی مراکز درمانی کشور گفت: موضوع زیرمیزی مدتهاست از زیر میز خارج شده و به روی میز آمده و بسیاری از افرادی که در بیمارستانها و مراکز درمانی با این مسئله مواجه هستند، میتوانند بر وجود آن شهادت دهند.
به روایت خانه ملت، وی با انتقاد از عملکرد سازمان نظام پزشکی افزود: جای تأسف دارد که بهجای پذیرش واقعیت و ارائه راهکار برای مقابله با این تخلف آشکار، شاهد کتمان مسئله از سوی نظام پزشکی هستیم؛ در حالی که تا زمانی که واقعیت انکار شود، هیچ راهحلی برای آن پیدا نخواهد شد.. .
بازنشر از : خبرآنلاین