1405\01\31 12:06:05



ایران این‌گونه در برابر سبعیت و قساوت دشمنانش ایستادگی می‌کند

سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار ویدئویی از اقدام کادر درمانی در نجات نوزادان و بیماران، در جریان حملات متجاوزان در تهران نوشت: ایران این‌گونه در برابر سبعیت و قساوت دشمنانش ایستاده.

تبلیغات

اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار ویدئویی از اقدام شجاعانه پرستاران و پزشکان ایرانی در نجات نوزادان و بیماران، در جریان حملات متجاوزان آمریکایی و صهیونیستی به بیمارستانی در تهران، در شبکه ایکس نوشت: «من همان انسانم، من رنج کشیدم، من آنجا بودم.» والت ویتمن ایران این‌گونه در برابر سبعیت و قساوت دشمنانش، سرفرازانه می‌ایستد. یک دکتر شجاع ایرانی، نوزادان ایرانی را نجات می‌دهد، در حالی که کل بیمارستان زیر حمله متجاوزان آمریکایی-اسرائیلی قرار دارد. این ویژگی پایدار تمدنی ایران است: مقاومت و تاب‌آوری؛ خصلتی که این تمدن درخشان را در طول تاریخ، با وجود همه دشواری‌ها، پابرجا نگه داشته است..

.


بازنشر از : مهر

تهران

ایران

اسماعیل بقایی

وزارت

خبرهای مرتبط با