1404\12\02 11:36:05
ایران حمله رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کرد
سخنگوی وزارت امور خارجه، جنایت اسرائیل در حمله به لبنان را به شدت محکوم کرد.
تبلیغات
اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه، حملات دیروز و دیشب اسرائیل به لبنان، از جمله منطقه بقاع و اردوگاه فلسطینی نشین عینالحلوه در صیدا که منجر به شهید و مجروح شدن بیش از ۴۰ شهروند لبنانی و فلسطینی شد را به شدت محکوم کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به ادامه نقضهای فاحش حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی لبنان و توافق آتشبس نوامبر ۲۰۲۴، مسئولیت مستقیم ضامنان آتش بش، آمریکا و فرانسه، را در جنایات ارتکابی اسرائیل خاطرنشان کرد و بر ضرورت اقدام فوری سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان برای ایفای مسئولیتهای قانونی خود جهت توقف تجاوزات نظامی اسرائیل تاکید نمود..
.
بازنشر از : مهر
ایران
اسماعیل بقایی
شورای امنیت
خبرهای مرتبط با