1405\01\19 23:00:05



بقایی- آمریکا دوباره زودهنگام دبّه کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خودنوشت: اگر این [ادعای سخنگوی کاخ سفید مبنی بر اینکه لبنان بخشی از اتش‌بس نیست] نمونه دیگری از دبه زودهنگام آمریکا نیست، پس چیست؟!

تبلیغات
خرید و قیمت انواع قفسه فروشگاهی ابزار پوریا

خرید قفسه فروشگاهی با کیفیت بالا وقیمت مناسب برای خرید قفسه فروشگاهی وارد سایت شوید پایین ترین قیمت قفسه در ایران برای خرید ابتدا وارد سایت ابزار پوریا شوید

اسماعیل بقایی با انتشار تصویر توییت «شهباز شریف» نخست‌وزیر پاکستان که صراحتا توقف جنگ و تجاوز نظامی اسرائیل در لبنان را به‌عنوان بخشی از تفاهم آتش‌بس ایران-آمریکا ذکر کرده است، نوشت: «اگر این [ادعای سخنگوی کاخ سفید مبنی بر اینکه لبنان بخشی از اتش‌بس نیست] نمونه دیگری از دبه زودهنگام آمریکا نیست، پس چیست؟!».

.


بازنشر از : مهر

اسماعیل بقایی

لبنان

ایالات متحده امریکا

خبرهای مرتبط با