1405\01\20 06:17:05



بقایی- آمریکا دوباره زودهنگام دبّه کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خودنوشت: اگر این [ادعای سخنگوی کاخ سفید مبنی بر اینکه لبنان بخشی از اتش‌بس نیست] نمونه دیگری از دبه زودهنگام آمریکا نیست، پس چیست؟!

تبلیغات
تعمیر یخچال در محل تعمیر یخچال در تهران تعمیرات یخچال در محل تهران سرویس

اسماعیل بقایی با انتشار تصویر توییت «شهباز شریف» نخست‌وزیر پاکستان که صراحتا توقف جنگ و تجاوز نظامی اسرائیل در لبنان را به‌عنوان بخشی از تفاهم آتش‌بس ایران-آمریکا ذکر کرده است، نوشت: «اگر این [ادعای سخنگوی کاخ سفید مبنی بر اینکه لبنان بخشی از اتش‌بس نیست] نمونه دیگری از دبه زودهنگام آمریکا نیست، پس چیست؟!»

 

.

.


بازنشر از : خبرفوری

خبرهای مرتبط با