1405\01\20 06:17:05
بقایی- آمریکا دوباره زودهنگام دبّه کرد
سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خودنوشت: اگر این [ادعای سخنگوی کاخ سفید مبنی بر اینکه لبنان بخشی از اتشبس نیست] نمونه دیگری از دبه زودهنگام آمریکا نیست، پس چیست؟!
تبلیغات
اسماعیل بقایی با انتشار تصویر توییت «شهباز شریف» نخستوزیر پاکستان که صراحتا توقف جنگ و تجاوز نظامی اسرائیل در لبنان را بهعنوان بخشی از تفاهم آتشبس ایران-آمریکا ذکر کرده است، نوشت: «اگر این [ادعای سخنگوی کاخ سفید مبنی بر اینکه لبنان بخشی از اتشبس نیست] نمونه دیگری از دبه زودهنگام آمریکا نیست، پس چیست؟!»
.
.
بازنشر از : خبرفوری
خبرهای مرتبط با