1404\12\12 18:46:05



تاکید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس بر نابودی همه پایگاه‌های آمریکایی در منطقه روزهای آینده، روزهای پیروزی خواهد بود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تشریح نشست امروز کمیسیون گفت: هیچ کس خواستار توقف عملیات نظامی و آتش بس نیست و نمایندگان بر نابودی همه پایگاه های آمریکایی در منطقه تأکید دارند.

تبلیغات
وبلاگ کسب و کار اینترنتی و مقالات آموزشی طراحی سایت پرتال

مطالب آموزشی شامل اخبار طراحی سایت، آموزش سئو سایت، آموزش مدیریت وب سایت را در وبلاگ پرتال بخوانید

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس در تشریح نشست امروز کمیسیون اظهار کرد: در ابتدای جلسه گزارشی از تحولات کشور و منطقه و واکنش کشورهای مختلف نسبت به جنایات آمریکا و اسرائیل ارائه شد، همچنین در خصوص پاسخ آفندی نیروهای نظامی ما نیز گزارشی در جلسه امروز کمیسیون به اطلاع اعضا رسید.

وی افزود: براساس این گزارش‌ها انشالله روزهای آینده روزهای پیروزی خواهد بود و به فضل الهی شاهد پیروزی‌ها بیشتر و آرامش ملت ایران خواهیم بود.

رضایی یادآور شد: روزانه بخش قابل توجهی از امکانات دشمن توسط نیروهای ما مورد هدف قرار می گیرد و به حمدالله توفیقات نیروهای مسلح ما فراتر از تصور بوده است. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: از همراهی عموم مردم منطقه و مسلمانان با ملت ایران و همدردی و همراهی آنها به خاطر شهادت رهبر عظیم الشان ایران قدردانی و تأکید شد با هرگونه تحرکات ضد انقلاب، با قدرت و قاطعیت برخورد خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: در ادامه جلسه امروز بر مطالبه از نیروهای نظامی جهت حمله قاطع به منافع دشمنان تاکید شد، هیچ کس در مجلس خواهان توقف اقدامات نظامی و آتش بس نیست و همه ما مصمم به انتقام سخت از دشمن هستیم و همه پایگاه های دشمنان آمریکایی در منطقه باید نابود شود.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در سطح شهر گفت: از حضور مردم و تلاش نیروهای حافظ امنیت نیز تقدیر شد، معاون وزیر خارجه هم گزارشی از تحولات جاری در حوزه سیاست خارجی ارائه کرد.

.

.


بازنشر از : منبع: خانه ملت

خبرهای مرتبط با