1404\09\18 11:27:10
تقدیر از دستگاهها و مدیران برتر در مسیر شفافیت و سلامت اداری
در جشنواره ملی ارتقای شفافیت و رفع موقعیتهای تعارض منافع، رئیس سازمان ملی استاندارد، مدیرعامل پستبانک ایران و رئیس سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران به عنوان دستگاههای برتر معرفی شدند.
تبلیغات
در جریان جشنواره ملی ارتقای شفافیت و رفع موقعیتهای تعارض منافع از رئیس سازمان ملی استاندارد، مدیرعامل پستبانک ایران و رئیس سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران به عنوان دستگاه برتر در مسیر شفافیت و سلامت اداری تقدیر شد.
برگزیدگان استانی نیز شهردار شهر سمنان، استاندار استان هرمزگان و شهردار شهر یزد بودند.. .
بازنشر از : مهر
جشنواره ملی
ریاست سازمان ملی استاندارد ایران
یزد
خبرهای مرتبط با