1404\11\28 11:33:04
دور دوم مذاکرات هستهای تهران -واشنگتن آغاز شد
دور دوم مذاکرات هستهای ایران و آمریکا در شهر ژنو سوئیس آغاز شد.
به گزارش خبرنگار مهر، دور دوم مذاکرات هستهای ایران و آمریکا در شهر ژنو سوئیس آغاز شد. این دور از مذاکرات همانند دور قبلی غیرمستقیم و با میانجیگری بدر البوسعیدی، وزیر امور خارجه عمان در سفارت این کشور در ژنو برگزار میشود. اسماعیل بقائی در گفتگویی اظهار داشت: طبق روال همیشه هر دو هیأت ابتدا با طرف عمانی گفتوگو خواهند کرد و نقطه نظرات و دیدگاهها را به وزیر خارجه عمان منتقل خواهند کرد و وزیر خارجه عمان مطالب را به طرفین منعکس خواهد کرد. وی ادامه داد: موضوع مذاکرات در ژنو روشن است و مباحث هستهای خواهد بود. بقائی با اشاره به ملاقات دیروز گروسی با عراقچی بیان کرد: دیروز وزیر امور خارجه گفتوگوهایی با مدیرکل آژانس داشت و امروز هم گفتوگوهای مشابهی بین هیأت آمریکایی و مدیرکل آژانس در جریان است. سخنگوی وزارت خارجه ادامه داد: تا دقایقی دیگر عازم محل گفتوگوها هستیم و بعدازظهر عراقچی در یک نشست بینالمللی (نشست خلع سلاح) شرکت میکند. وی عنوان کرد: مذاکرات تا بعدازظهر امروز به وقت ژنو ادامه خواهد یافت..
.
بازنشر از : مهر