1405\02\03 15:45:05
رویترز- دو کشتی باری توقیف شده توسط سپاه به بندرعباس منتقل شدند
خبرگزاری رویترز مدعی شد که دو کشتی باری توقیف شده توسط نیروی دریایی سپاه به بندر عباس منتقل شدهاند.
تبلیغات
در این گزارش به نقل از بستگان یکی از دریانوردان آمده است: «حدود ۲۰ ایرانی تا دندان مسلح به کشتی حمله کردند.
ملوانان تحت کنترل ایرانیان هستند، تحرکات آنها در کشتی محدود است، اما ایرانیان با آنها به خوبی رفتار میکنند.»
بیشتر ببینید: اولین تصاویر از توقیف کشتیهای کانتینر بر متخلف توسط سپاه
. .بازنشر از : خبرفوری
خبرهای مرتبط با