1405\01\08 17:36:29



سخنگوی‌ دولت- به آمریکا خوش‌بین نیستیم دست برتر را در جنگ داریم

سخنگوی دولت با بیان اینکه ما به اقدام آمریکا خوش‌بین نیستیم و تمایلی به ادامه جنگ نداریم، تصریح کرد: در جنگ دست برتر را داریم و نیروهای مسلح ابتکار عمل را در اختیار دارند.

تبلیغات
تعمیر پکیج ⚡ تا تعمیر انواع پکیج دیواری

راهنمای صفر تا صد سرویس و تعمیر پکیج ⚡برای تعمیرات پکیج هزینه نکن⚡ در یک سال گذشته بیش از نفر از کاربران عادی را تعمیرکار پکیج کردیم

فاطمه مهاجرانی در گفت‌وگویی با الجزیره با تأکید بر اینکه ما این جنگ را آغاز نکرده‌ایم و منافع ما باید در نظر گرفته شود، اظهار کرد: طبیعی است ما غرامت دریافت کنیم، زیرا جان‌هایی از دست رفته‌اند که در میان آنان دانش‌آموزان و معلمان بوده‌اند.

وی یادآور شد: بسیاری از مناطق ایران دچار خسارت شده‌ و لازم است تحریم‌ها برداشته شوند.

تصمیم‌گیری درباره جنگ و صلح بر عهده فرمانده کل نیروهای مسلح است.

مهاجرانی با بیان اینکه ما به اقدام آمریکا خوش‌بین نیستیم و تمایلی به ادامه جنگ نداریم، تصریح کرد: در جنگ دست برتر را داریم و نیروهای مسلح ابتکار عمل را در اختیار دارند.

سخنگوی دولت همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو اظهار کرد: از ابتدای جنگ با ادعاهایی درباره توانایی‌های خود مواجه بوده‌ایم و ضربات سختی به آمریکا وارد کرده‌ایم.

 

. .


بازنشر از : منبع: ايسنا

خبرهای مرتبط با