1405\01\02 03:50:05
سخنگوی قرارگاه خاتم- زیرساخت بزنید، زیرساخت میزنیم
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم مجددا به دشمن آمریکایی صهیونی هشدار داد: اگر به زیرساختهای سوخت و انرژی ایران تجاوز شود همه زیرساختهای متعلق به آمریکا و رژیم صهیونی در منطقه هدف قرار خواهد گرفت.
تبلیغات
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا اظهار داشت: پیرو هشدارهای قبلی، چنانچه زیرساختهای سوخت و انرژی ایران از سوی دشمن مورد تجاوز قرار گیرد، تمامی زیرساختهای انرژی، فن آوری اطلاعات و آب شیرین کن متعلق به آمریکا و رژیم در منطقه، هدف قرار خواهند گرفت..
.
بازنشر از : مهر
قرارگاه خاتم الانبیاء
رژیم صهیونیستی
ایالات متحده امریکا
خبرهای مرتبط با