1405\01\05 17:05:15



سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء- به دنبال فرماندهان و سربازان فراری آمریکایی هستیم از مردم کشورهای منطقه می‌خواهیم محل اختفای آنها را گزارش کنند

سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) با تاکید بر اینکه به دنبال فرماندهان و سربازان فراری آمریکایی هستیم، گفت: از مردم کشورهای منطقه می‌خواهیم محل اختفای آنها را گزارش کنند و همزمان برای امنیت خود، اخراج آمریکایی‌ها را از منطقه خواستار شوند.

تبلیغات
وبلاگ کسب و کار اینترنتی و مقالات آموزشی طراحی سایت پرتال

مطالب آموزشی شامل اخبار طراحی سایت، آموزش سئو سایت، آموزش مدیریت وب سایت را در وبلاگ پرتال بخوانید

سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری عنوان کرد: با توجه به اینکه همه پایگاه های آمریکا در منطقه از بین رفته است، فرماندهان و سربازان آمریکا فرار و در مخفی گاه های خارج از پایگاه ها پناه گرفته‌اند و ما به دنبال آن‌ها می گردیم.

وی گفت: از مردم کشورهای منطقه می‌خواهیم محل اختفای آنها را گزارش کنند و همزمان برای امنیت خود، اخراج آمریکایی‌ها را از منطقه خواستار شوند.

.

.


بازنشر از : منبع: ايسنا

خبرهای مرتبط با