1405\02\08 20:39:05
سپاه- چهار نفر از اعضای گروهکهای تجزیهطلب دستگیر شدند
سپاه در اطلاعیهای از دستگیری چهار نفر از اعضای گروهکهای تجزیهطلب به همراه تعدادی اسلحه کلاشینکف، کلت کمری، نارنجک جنگی و تجهیزات ماهوارهای استارلینک در استان کردستان خبر داد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز سهشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ در اطلاعیهای اعلام کرد: قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیهالسلام نیروی زمینی سپاه در تاریخ هفتم اردیبهشت ۱۴۰۵ در رصد اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج)، چهار نفر از عوامل مزدور و خود فروخته گروهکهای تروریستی تجزیهطلب که قصد اقدامات تروریستی داشتند را در استان کردستان شناسایی و در عملیاتی دستگیر کرد. در این اطلاعیه آمده است: در این عملیات، اقلام ضد امنیتی همچون اسلحه کلاشینکف، کلت کمری، مهمات، نارنجک جنگی، مدارک هویتی جعلی و تجهیزات ماهوارهای استارلینک کشف و ضبط شد. این اطلاعیه میافزاید: قرارگاه حمزه سید الشهدا به عوامل خود فروخته تروریستی اخطار میکند که تحرکات نیروهای تروریستی را تحت رصد کامل اطلاعاتی دارد و در صورت هر گونه اقدام علیه امنیت منطقه شمال غرب، بدون اغماض پاسخ قاطع و پشیمانکننده خواهد داد..
.
بازنشر از : مهر