1405\01\07 20:39:05
شرایط فولاد خوزستان و فولاد مبارکه تحت کنترل است و جای نگرانی نیست
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت بیان کرد: در حال حاضر فولاد خوزستان و فولاد مبارکه، شرایط تحت کنترل است و جای نگرانی نیست.
الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در ایکس نوشت: پیرو حمله متجاوزان صهیونی_آمریکایی به کارخانههای فولاد خوزستان و فولاد مبارکه اصفهان، با مدیران عامل شرکتها و استانداران محترم خوزستان و اصفهان تلفنی گفتوگو داشتم و تاکید کردم: حمله به زیرساختهای صنعتی کشور، نشانه استیصال دشمن است. وی با بیان اینکه در حال حاضر، شرایط تحت کنترل است و جای نگرانی نیست، گفت: هدف دشمن که دچار بیدستاوردیست، سلب آرامش مردم ایران است، اما برای ایران و با همت جوانان و نخبگان ایرانی، همه خسارات و خرابیها جبران و بهتر از گذشته خواهیم ساخت.
دشمن رفتنی است و ایران ما ماندنیست. همانطور که مغولها رفتند و ایران عزیزمان ماند.. .
الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در ایکس نوشت: پیرو حمله متجاوزان صهیونی_آمریکایی به کارخانههای فولاد خوزستان و فولاد مبارکه اصفهان، با مدیران عامل شرکتها و استانداران محترم خوزستان و اصفهان تلفنی گفتوگو داشتم و تاکید کردم: حمله به زیرساختهای صنعتی کشور، نشانه استیصال دشمن است. وی با بیان اینکه در حال حاضر، شرایط تحت کنترل است و جای نگرانی نیست، گفت: هدف دشمن که دچار بیدستاوردیست، سلب آرامش مردم ایران است، اما برای ایران و با همت جوانان و نخبگان ایرانی، همه خسارات و خرابیها جبران و بهتر از گذشته خواهیم ساخت.
دشمن رفتنی است و ایران ما ماندنیست. همانطور که مغولها رفتند و ایران عزیزمان ماند.. .
بازنشر از : مهر