1404\11\27 12:57:05



عارف- حوادث دی‌ماه برای همه باخت - باخت بود مردم در چهلم جانباختگان شرکت کنند

معاون اول رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه حوادث دی‌ماه برای همه ما باخت ـ باخت بود، از مردم دعوت کرد در مراسم چهلم جانباختگان این حوادث، در سراسر ایران شرکت کنند.

تبلیغات

عباس پازوکی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول رئیس‌جمهوری، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار بخشی از سخنان معاون اول رئیس‌جمهوری درباره حوادث دی‌ماه، نوشت: «دکتر محمدرضا عارف: حوادث دی‌ماه برای همه ما باخت ـ باخت بود و داغدار همه جان‌باختگانیم.

از همه مردم دعوت می‌کنم در مراسم چهلم در سراسر کشور شرکت کنند؛ تهران در مصلای تهران ساعت ۱۴:۳۰ و مشهد در حرم مطهر رضوی.»

 

.

.


بازنشر از : منبع: ايسنا

خبرهای مرتبط با