1404\09\16 16:25:12
عدالت معکوس- پزشکیان بالاخره برای فیلترینگ دستور داد اما برعکس! رئیس جمهور بجای گسترش اینترنت آزاد، دستور سیاهی همه سیمکارتها را داد!
عدالت معکوس؛ پزشکیان بالاخره برای فیلترینگ دستور داد اما برعکس!/ رئیس جمهور بجای گسترش اینترنت آزاد، دستور سیاهی همه سیمکارتها را داد!/ دولتمسعود پزشکیان گفت که دستور داده همه اینترنتهای سفید به حالت عادی بازگردد. این اگرچه در ظاهر با هدف رفع تبعیض است اما آن را از راه منفی دنبال می کند. تبعیض زمانی برطرف می شود که رفع فیلترینگ و دسترسی آزاد مردم برای همه مردم رخ دهد.
کیاوش حافظی: پس از غائله سیمکارتهای سفید، امروز مسعود پزشکیان اعلام کرد که جلوی اینترنت سفید را میگیرد.
اخیراً به واسطه بهروزرسانی شبکه اجتماعی ایکس، مشخص شد که برخی کاربران این شبکه اجتماعی از اینترنت بدون فیلتر استفاده میکنند. به جز خبرنگاران و اهالی رسانه که به واسطه شغلشان به خطوط سفید دسترسی داشتند، مشخص شد که افراد دیگری که تعدادان نیز کم نیست، خط سفید دارند؛ از جمله بسیاری از سیاستمداران و برخی هنرمندانی که ضرورت این دسترسی برای آنها درک ناشدنی بود و همچنین برخی از اکانتهای موسوم به سایبری. از تبعیض تا استاندارد دوگانه برخی مسئولان دولتی که قبلاً گفته بودند برای ورود به شبکههای اجتماعی از فیلترشکن و ویپیان استفاده میکنند، به اینترنت جهانی دسترسی آزاد داشتند.
نمونه آن فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت بود که برشی از یکی از مصاحبههای او منتشر شد و در آن میگفت پسر و عروسش برای او فیلترشکن تهیه میکنند. اما اطلاعات شبکه اجتماعی ایکس نشان داد که خانم سخنگو هم اینترنت سفید دارد. مهاجرانی توضیح داده که محدودیت از روی خط او در زمان جنگ ۱۲ روزه برداشته شده است..
.
کیاوش حافظی: پس از غائله سیمکارتهای سفید، امروز مسعود پزشکیان اعلام کرد که جلوی اینترنت سفید را میگیرد.
اخیراً به واسطه بهروزرسانی شبکه اجتماعی ایکس، مشخص شد که برخی کاربران این شبکه اجتماعی از اینترنت بدون فیلتر استفاده میکنند. به جز خبرنگاران و اهالی رسانه که به واسطه شغلشان به خطوط سفید دسترسی داشتند، مشخص شد که افراد دیگری که تعدادان نیز کم نیست، خط سفید دارند؛ از جمله بسیاری از سیاستمداران و برخی هنرمندانی که ضرورت این دسترسی برای آنها درک ناشدنی بود و همچنین برخی از اکانتهای موسوم به سایبری. از تبعیض تا استاندارد دوگانه برخی مسئولان دولتی که قبلاً گفته بودند برای ورود به شبکههای اجتماعی از فیلترشکن و ویپیان استفاده میکنند، به اینترنت جهانی دسترسی آزاد داشتند.
نمونه آن فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت بود که برشی از یکی از مصاحبههای او منتشر شد و در آن میگفت پسر و عروسش برای او فیلترشکن تهیه میکنند. اما اطلاعات شبکه اجتماعی ایکس نشان داد که خانم سخنگو هم اینترنت سفید دارد. مهاجرانی توضیح داده که محدودیت از روی خط او در زمان جنگ ۱۲ روزه برداشته شده است..
.
بازنشر از : خبرآنلاین