1404\11\26 17:31:05
عراقچی راهی ژنو شد
وزیر امور خارجه یکشنبه شب در رأس یک هیات دیپلماتیک و تخصصی برای انجام دومین دور مذاکرات هستهای و انجام برخی رایزنیهای دیپلماتیک تهران را به مقصد ژنو، ترک کرد.
تبلیغات
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، یکشنبه شب در رأس یک هیات دیپلماتیک و تخصصی برای انجام دومین دور مذاکرات هستهای و انجام برخی رایزنی های دیپلماتیک تهران را به مقصد ژنو، ترک کرد. مذاکرات هستهای غیرمستقیم ایران-آمریکا روز سهشنبه با میانجیگری و مساعی جمیله عمان برگزار خواهد شد. وزیر امور خارجه در این سفر، با وزیر امور خارجه سوئیس، وزیر امور خارجه عمان، مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی و برخی مقامهای بینالمللی مستقر در سوئیس نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد..
.
بازنشر از : مهر
تهران
مذاکرات هسته ای
امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
خبرهای مرتبط با