1405\01\22 13:04:08



عضو کمیسیون امنیت ملی- نیروهای مسلح نزدیک به ۱۷ پایگاه آمریکا و پالایشگاه‌ها را به آتش کشیدند دست برتر را در میدان داشتیم

عضو کمیسیون امنیت ملی: نیروهای مسلح نزدیک به ۱۷ پایگاه آمریکا و پالایشگاه‌ها را به آتش کشیدند/ دست برتر را در میدان داشتیم مجلسعضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نیروهای مسلح ما هر جایی را که اراده کردند، مورد هدف قرار دادند؛ نزدیک به ۱۷ پایگاه آمریکا و  پالایشگاه ها را به آتش کشیدند.

تبلیغات

، بهنام سعیدی در گفت‌وگوی تلویزیونی گفت: مهمترین عامل عقب نشینی آمریکا این بود که ما دست برتر را در میدان داشتیم؛ آمریکا فکر نمی‌کرد که چند دقیقه بعد از تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران، دست برتر نیروهای مسلح ما را در میدان ببیند.

بنابر روایت ایسنا، این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان‌ کرد: نیروهای مسلح ما هر جایی را که اراده کردند، مورد هدف قرار دادند؛ نزدیک به ۱۷ پایگاه آمریکا و  پالایشگاه ها را به آتش کشیدند. وی ادامه داد: وضعیت حیفا و تل‌آویو را بررسی کنید؛ اگر اسرائیل راست می‌گوید اجازه دهد که رسانه‌ها بدون سانسور وضعیت حیفا و تل‌آویو را نشان داده و به تصویر بکشند. به قول سید مجید موسوی فرمانده عزیز هوافضا، آن‌جا را شخم زدند.

سعیدی در ادامه گفت: عامل دیگر پیروزی ما، وحدت و انسجام و یکصدایی بین مردم، دولت و همه ارکان نظام و کف میدان بود که از کشور دفاع می‌کردند. وی همچنین گفت: از دولت و مسئولین برای ارائه خدمات رسانی بسیار خوب، تشکر می‌کنم که هیچ کمبودی در جامعه احساس نشد.. .


بازنشر از : خبرآنلاین

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

نیروهای مسلح

حمله اسرائیل و آمریکا به ایران

جنگ رمضان

خبرهای مرتبط با