1404\12\09 17:53:05
عملیات با صلابت نیروهای مسلح کوبندهتر از قبل ادامه خواهد یافت
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا گفت: عملیات مقتدرانه و با صلابت نیروهای مسلح کوبندهتر و گستردهتر از قبل تداوم خواهد یافت.
پیام تصویری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا منتشر شد.
متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله القاسم الجبارین ملت شریف و شجاع ایران اسلامی؛ آمریکای جنایتکار و رژیم ددمنش صهیونیستی در تجاوز صبح امروز به ایران اسلامی بار دیگر نشان دادند که زبانی جز زبان زور نمیفهمند و خوی وحشیگری خود را به جهانیان ثابت کردند و مردم بیگناه و دانش آموزان معصوم کشورمان را به خاک و خون کشاندند. نیروهایی مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ قدرتمندانه به این تجاوز وحشیانه با سرعت عمل و دقت بسیار بالا علاوه بر مراکز مهم حیاتی امنیتی و نظامی اسرائیل در سرزمینهای اشغالی ۱۴ پایگاه مهم نظامی آمریکا در منطقه را با حملات برق آسای خود هدف قرار داده و صدها نفر از نیروهای متجاوز آمریکا و رژیم را به هلاکت رساندند. یادآوری میگردد عملیات مقتدرانه و با صلابت نیروهای مسلح کوبندهتر و گستردهتر از قبل تداوم خواهد یافت که نتایج آن متعاقباً به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.. .
بازنشر از : مهر