1405\01\18 03:30:05



فرمانده هوافضای سپاه- حیفا را شخم زدیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته حیفا را شخم زدیم؛ خبری از رهگیرها نبود.

تبلیغات

سید مجید موسوی، فرمانده هوافضای سپاه در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: «رژیم با رها کردن شهرهای شمالی مناطق اشغالی، عملاً شکست موازنه را پذیرفته است. پالایشگاه، تاسیسات برق، بنادر و ریل‌های خلیج حیفا در ۲۴ ساعت گذشته با موشک‌های ایرانی شخم زده شدند و خبری از رهگیری موشک‌ها نبود.».

.


بازنشر از : مهر

سید مجید موسوی

نیروی هوافضای سپاه

رژیم صهیونیستی

خبرهای مرتبط با