1405\02\12 07:31:07
فشار بیرونی به کشور را فقط نمی توان با مذاکره از بین برد- اصلاح در داخل هم لازم است
فشار بیرونی به کشور را فقط نمی توان با مذاکره از بین برد؛ اصلاح در داخل هم لازم است دولتدر تحلیل وضعیت کنونی کشورمان، اگر از هیجان فاصله بگیریم و به صحنه نگاه کنیم، با یک واقعیت مهم روبهرو میشویم که نه سناریوی «توافق بزرگ» محتمل است و نه «شکست کامل». لابد محتملترین وضعیت، یک تعادل میانی یعنی توافقی محدود، مرحلهای و شکننده با هدف مدیریت و عبور از بحران است.
تبلیغات
به گزارش خبرآنلاین روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در این فضا، دو نگاه در داخل فعال است.
یک گروه مذاکره را راهی برای کاهش فشارها میداند و گروه دیگر به آن بدبین است و در نهایت، این کسب نتایج عملی و ملموس است که تعیین میکند کدام نگاه دست بالا را پیدا کند.. .
بازنشر از : خبرآنلاین
دیپلماسی
اقتصاد ایران
حکمرانی
خبرهای مرتبط با