1404\12\19 16:25:09
قالیباف- به دنبال آتشبس نیستیم چرخه جنگ-مذاکره-آتشبس و سپس دوباره جنگ را خواهیم شکست
قالیباف: به دنبال آتشبس نیستیم/ چرخه «جنگ-مذاکره-آتشبس و سپس دوباره جنگ» را خواهیم شکست مجلسرئیس مجلس با بیان اینکه «ما به دنبال آتشبس نیستیم»، گفت: باید توی دهان متجاوز زد تا درسی بگیرد که دیگر هیچگاه به فکر تجاوز به ایران عزیز نیفتد.
تبلیغات
، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به طور قطع ما دنبال آتشبس نیستیم؛ معتقدیم باید توی دهان متجاوز زد تا درسی بگیرد که دیگر هیچ گاه به فکر تجاوز به ایران عزیز نیافتد.
اسرائیل حیات ننگین خود را در استمرار چرخه «جنگ-مذاکره-آتشبس و سپس دوباره جنگ» میبیند تا سلطه خود را تثبیت کند. این چرخه را خواهیم شکست.». .
بازنشر از : خبرآنلاین
محمد باقر قالیباف
حمله اسرائیل و آمریکا به ایران
مجلس شورای اسلامی
خبرهای مرتبط با