1405\02\04 01:47:04
محسنی اژهای- آمریکاییها جرأت نزدیک شدن به تنگه هرمز را ندارند
رئیس قوه قضاییه گفت: آمریکاییها جرأت نزدیک شدن به تنگه هرمز را ندارند؛ آنها دیدند چه بر سر دو ناوشکن به اصطلاح فوق پیشرفتهشان با نامهای «مورفی» و «پترسون» آمد.
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژهای با درج محتوایی در فضای مجازی نوشت: قدرتنمایی قوای مسلح ایران اسلامی در تنگه هرمز غرورآفرین است.
روز گذشته هم سه کشتی متخلف در این آبراه استراتژیک، اِعمال قانون شدند. وی افزود: آمریکاییها نیز جرأت نزدیک شدن به تنگه هرمز را ندارند؛ آنها دیدند چه بر سر دو ناوشکن به اصطلاح فوق پیشرفتهشان با نامهای «مورفی» و «پترسون» آمد. ناوگان زنبوری سپاه با قایقهای تندرو و شهپادها، از غارهای دریایی جزیره فارور، انتظار ناوهای متجاوز آمریکایی را میکشند تا با اشباع پدافندی، دمار از روزگار متجاوزین درآورند.. .
بازنشر از : مهر