1404\12\10 05:53:03



محکوم نکردن حملات علیه ایران از سوی برخی کشورها مایه تاسف است

نماینده ایران در شورای امنیت سازمان ملل گفت: مایه تاسف است که برخی از کشورهای عضو با استاندارد دوگانه حملات علیه ایران را محکوم نکردند.

تبلیغات

ایروانی، نماینده ایران در شورای امنیت سازمان ملل گفت: مایه تاسف است که برخی از کشورهای عضو با استاندارد دوگانه حملات علیه ایران را محکوم نکردند. وی با بیان اینکه اسرائیل با همکاری آمریکا یک حمله متجاوزانه علیه ایران انجام دادند، گفت: حملات در شهرهای بزرگ و پرجمعیت ایران انجام شد.

هدف گرفتن بدون توجیه زیرساخت‌های غیرنظامی انجام گرفته شده است. ایروانی ادامه داد: آنها یک مدرسه در میناب را هدف قرار گرفته‌اند. اینها نمونه‌هایی از جنایات جنگی هستند. امروز دیدیم که نماینده آمریکا با یک الگوی تکراری تجاوز علیه ایران را توجیه کرد.. .


بازنشر از : مهر

شورای امنیت سازمان ملل

ایالات متحده امریکا

ایروانی

خبرهای مرتبط با