1405\01\05 17:07:05
نباید روی اصل و شکل مذاکره حساسیت منفی داشت
فعال رسانهای اصولگرا و مشاور زاکانی نوشت: نباید روی اصل و شکل مذاکره حساسیت منفی داشت.
تبلیغات
عبدالله گنجی نوشت: روی اصل مذاکره و شکل مذاکره نباید حساسیت منفی داشت.
شش ماه هم بجنگی و کاملا هم پیروز صحنه باشی راه نقد کردن و میوه چینی از آن پیروزی و ترسیم آینده بعد از پیروزی، مذاکره است.
آنچه باید حساس بود و هوشمندانه رصد کرد گرفتار نشدن در تله فریب از یک سو و محتوای مذاکره از سوی دیگر است.
خطوط قرمز قبلی روشن است (اصل هستهای و موشکی) و روح رهبر شهید ما ناظر صحنه است. علاوه بر این دو، باید خطوط قرمز جدیدی را متاثر از ناکامی جدید دشمن ترسیم کنیم که برآیند آن ایران ارتقا یافته باشد.
. .
بازنشر از : منبع: فرارو
خبرهای مرتبط با