1404\12\16 04:08:09
نتانیاهو در سه قاب به روایت پزشکیان- برای ایران، آمریکا و صهیونیستها
نتانیاهو در سه قاب به روایت پزشکیان؛ برای ایران، آمریکا و صهیونیستها دولتمسعود پزشکیان رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نتانیاهو را در سه قاب توصیف کرد.
تبلیغات
، مسعود پزشکیان رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: نتانیاهو در سه قاب: ۱.
برای ایران، از «آزادی» سخن میگوید. ۲. برای آمریکا، از «خطر سلاح هستهای» ایران میگوید.
۳. برای صهیونیستها، ایران را «عمالیق» میخواند. فریب بر اساس جغرافیای مخاطب!.
.
بازنشر از : خبرآنلاین
مسعود پزشکیان
حمله اسرائیل به ایران
بنیامین نتانیاهو
خبرهای مرتبط با