1404\10\05 16:20:10



وزیر کشور میلاد حضرت مسیح(ع) را تبریک گفت

وزیر کشور در پیامی میلاد خجسته حضرت مسیح(ع)، را به همه موحدان به‌ویژه هموطنان مسیحی و ارمنی تبریک گفت.

تبلیغات

اسکندر مؤمنی وزیر کشور در پیامی میلاد خجسته حضرت مسیح (ع)، را به همه موحدان به‌ویژه هموطنان مسیحی و ارمنی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛ میلاد خجسته حضرت عیسی مسیح (ع)، پیام‌آور صلح، مهربانی و مظهر معنویت را به همه موحدان و خداجویان، به‌ویژه هموطنان عزیز مسیحی و ارمنی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم؛ پیامبری که از الگوهای الهام‌بخش ایستادگی در برابر ظلم و بشارت‌دهنده کرامت انسانی هستند. در این ایام مبارک، یاد و خاطره شهدای والامقام مسیحی و ارمنی را گرامی می‌داریم؛ دلیرمردانی که در دوران دفاع مقدس و در راه پاسداری از خاک پاک ایران، دوشادوش برادران مسلمان خود ایستادگی کردند و با نثار خون خویش، جلوه‌ای بی‌بدیل از اتحاد ملی و عشق به میهن را به تصویر کشیدند. امیدوارم سال جدید میلادی که در آستانه آن قرار داریم، در سایه وفاق و همدلی و تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، سالی سرشار از آرامش، پیشرفت و سربلندی برای هموطنان عزیز مسیحی و ارمنی باشد..

.


بازنشر از : مهر

اسکندر مومنی

دوران دفاع مقدس

حضرت عیسی مسیح

خبرهای مرتبط با