1404\11\22 11:14:05
پزشکیان- حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگترین پیام به دشمنان است
رئیسجمهور گفت: حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام مهمی برای دشمنان است.
# چیلر - # تعمیر کولر گازی - # تهویه
مسعود پزشکیان در جریان حضور در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ماه در گفتوگویی، گفت: شرمنده ملت بزرگ ایران هستیم و امیدواریم که بتوانیم با تلاش مضاعف و حل مشکلات این مردم عزیز، بخشی از ایثار، فداکاری و حضور پرشور آنان را جبران کنیم. وی با ابراز امیدواری نسبت به برقراری امنیت، آرامش، توسعه و رشد بیش از پیش برای ایران عزیز، گفت: صلح، ثبات، امنیت و برقراری روابط سالم و سازنده با همسایگان میتواند تمامی نقشههای دشمنان را نقش بر آب کند. رئیسجمهور با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگترین پیام است، خاطر نشان کرد: دشمنان اگر همین حضور را ببینند، مردم ایران را خواهند شناخت.
مردم ایران آنهایی نیستند که مسجد، بازار، ماشین آتشنشانی یا آمبولانس را آتش زدند و دست به کارهایی زدند که دل اسرائیلیها و صهیونیستها را شاد کنند. وی با بیان اینکه بزرگترین دلگرمی دولت خدمت به مردم بزرگوار ایران است، تاکید کرد: در رابطه با حملونقل عمومی، یکی از اولویتهای ما در دولت تکمیل این خطوط و توسعه، گسترش و بهبود روند است و جلسات مختلفی داریم. پزشکیان افزود: اولویت ما توسعه حملونقل شهری حومه تهران است که بتوانیم فشار را از جادهها و از رفتوآمدها و از ترافیک و برداریم. تلاش زیادی در حال انجام است که انشاءالله این مسئله نهایی شود. رئیسجمهور با تاکید بر اینکه دولت، شهرداری تهران و بخش خصوصی در این زمینه سرمایهگذاریهای خوبی انجام دادهاند، تصریح کرد: سرمایهگذاران خارجی نیز به این بخش ورود کردند و امیدواریم که بتوانیم به سرعت حمل و نقل عمومی را توسعه دهیم تا مردم راحتتر، بدون دغدغه و با امنیت و در زمان مشخص و مناسبی به اهداف خودشان و مقصدی که دارند برسند.. .
بازنشر از : مهر