1405\01\21 12:23:03
پزشکیان- قدردان همه پرستاران، پزشکان و کادر درمان هستم
رئیس جمهوری اسلامی ایران نوشت: از آغاز حمله تجاوزکاران به خاک ایران پرستاران، پزشکان، کادر درمان در بیمارستانها و به طور ویژه اورژانس تمام وقت پای کار مردم بودهاند.
تبلیغات
مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران در ایکس نوشت: از آغاز حمله تجاوزکاران به خاک ایران پرستاران، پزشکان، کادر درمان در بیمارستانها و به طور ویژه اورژانس تمام وقت پای کار مردم بودهاند.
از فداکاری همه شما تشکر میکنم. شما ستارههای درخشان ایران در این جنگ ظالمانه بودهاید. قدردان همه شما هستم..
.
بازنشر از : مهر
جمهوری اسلامی ایران
مسعود پزشکیان
ایران
خبرهای مرتبط با