1404\12\17 04:24:07
پزشکیان- ما به کشورهای دوست و همسایه حمله نکردیم، بلکه پایگاهها، تاسیسات و امکانات نظامی آمریکا در منطقه را هدف قرار دادیم
پزشکیان: ما به کشورهای دوست و همسایه حمله نکردیم، بلکه پایگاهها، تاسیسات و امکانات نظامی آمریکا در منطقه را هدف قرار دادیم دولتمسعود پزشکیان رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما تا پای جان برای دفاع از کشورمان ایستاده ایم و مقاومت می کنیم. عملیات دفاعی ایران منحصرا علیه اهداف و امکاناتی می باشد که منشا و مبدا اقدامات تجاوزکارانه علیه ملت ایران هستند و ما آنها را اهداف مشروع خود می دانیم.
، مسعود پزشکیان رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: جمهوری اسلامی ایران بر حفظ و تداوم روابط دوستانه با دولت های منطقه بر مبنای حسن همجواری و احترام متقابل به حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی همواره تاکید دارد.
این امر نافی حق ذاتی ایران برای دفاع از خود در برابر تجاوز نظامی آمریکا و اسرائیل نیست. ما تا پای جان برای دفاع از کشورمان ایستاده ایم و مقاومت می کنیم. عملیات دفاعی ایران منحصرا علیه اهداف و امکاناتی می باشد که منشا و مبدا اقدامات تجاوزکارانه علیه ملت ایران هستند و ما آنها را اهداف مشروع خود می دانیم.
ما به کشورهای دوست و همسایه خود حمله نکردهایم بلکه پایگاه ها، تاسیسات و امکانات نظامی آمریکا در منطقه را هدف قرار داده ایم.. .
بازنشر از : خبرآنلاین