1404\12\29 20:44:08
پزشکیان یک دستور جدید صادر کرد
پزشکیان یک دستور جدید صادر کرد دولترئیسجمهوری در دستوری به استانداران با تاکید بر تامین نیازهای اساسی و کمک به استانهای همجوار که مورد تهاجم بیشتر دشمن قرار گرفتهاند، تصریح کرد: گزارشهای استانها را بهصورت منظم دریافت میکنم؛ مردم نباید کمبودی احساس کنند.
تبلیغات
، بر اساس گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «استانداران محترم؛ مدیریت میدانی و حفظ آرامش جامعه اولویت ماست.
تأمین نیازهای اساسی و کمک به استانهای همجواری که مورد هجوم بیشتری هستند را جدی بگیرید. گزارشهای استانها را بهصورت منظم دریافت میکنم؛ مردم نباید کمبودی احساس کنند. از همه شما که پای کار مردم هستید، قدردانی میکنم.». .
بازنشر از : خبرآنلاین
مسعود پزشکیان
استانداری تهران
کابینه دولت چهاردهم
خبرهای مرتبط با