مهران محمدی امین

انتخابات مجلس دوازدهم مجلس یازدهم لایحه عفاف و حجاب پیرهادی: لایحه عفاف و حجاب به‌خاطر انتخابات متوقف نشده است/ حسن روحانی به علت کرونا رفت و آمد به مجلس را تعطیل کرده بود

1402\12\01 19:10:12


پیرهادی: لایحه عفاف و حجاب به‌خاطر انتخابات متوقف نشده است حسن روحانی به علت کرونا رفت و آمد به مجلس را تعطیل کرده بود

پیرهادی: لایحه عفاف و حجاب به‌خاطر انتخابات متوقف نشده است/ حسن روحانی به علت کرونا رفت و آمد به مجلس را تعطیل کرده بود مجلسنماینده تهران در مجلس در خصوص نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: فکر می‌کنم ۵۰ درصد از نمایندگان رأی بیاورند و از تهران هم ۵۰ تا ۶۰ درصد رأی خواهند آورد. 

، مشروح گفتگوی محسن پیرهادی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با تسنیم درباره عملکرد مجلس یازدهم و برخی از مصوبات نمایندگان در این دوره را در ادامه می خوانید؛ در ماه‌های پایانی مجلس یازدهم هستیم، شما عملکرد مجلس را در این سه سال چطور ارزیابی می‌کنید؟ ارزیابی عملکرد مجلس یازدهم باید از سوی رسانه‌ها و مردم انجام شود.

ما طی ۴۳ماه گذشته سعی کردیم که در حوزه مأموریتی مجلس، وظایف و مسئولیت هایمان را به درستی در حوزه تقنینی و نظارتی انجام دهیم و قاعدتاً حالا باید جامعه قضاوت کند که به چه میزان موفق بوده ایم. اما نسبت به کارهایی که در ذهن‌مان بود چه قبل از مجلس و چه در مواجهه با طرح‌ها و لوایحی که به مجلس آمد، سعی کردیم آن‌ها را به شکل کارشناسی دنبال کنیم.. .


بازنشر از : خبرآنلاین

انتخابات مجلس دوازدهم

مجلس یازدهم

لایحه عفاف و حجاب