1404\12\01 19:00:08
️سفیر آمریکا در سازمان ملل- خواسته ما از ایران غنیسازی صفر است
سفیر دائم ایالات متحده در سازمان ملل، مدعی شد که آمریکا در خواسته خود از ایران مبنی بر «غنیسازی صفر» بسیار صریح و شفاف بوده است.
تبلیغات
نصب و تعمیر چیلر و داکت اسپلیت در تهران
# چیلر - # تعمیر کولر گازی - # تهویه
مایک والتز که در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز شرکت کرده بود، گفت: «استیو ویتکاف، جرد کوشنر و وزیر امور خارجه روبیو کاملا شفاف بودهاند.
درباره اورانیومهای غنیشده و با غنای بالا، هیچ دلیلی برای غنیسازی ۶۰ درصد و ۹۰ درصد وجود ندارد، مگر اینکه قصد ساخت سلاح داشته باشید.»
. .
بازنشر از : منبع: جماران
خبرهای مرتبط با