1405\01\04 06:23:06
آیا خبرنگار اینترنشنال اخراج خواهد شد ویدئو
محمد رهبر، خبرنگار شبکه صهیونیستی اینترنشنال، پس از گذشت 20 روز از جنگ و مشاهده نیتهای شوم دشمن آمریکایی صهیونی، در پخش زنده، نسبت به جنگ علیه ایران موضعگیری کرد.
تبلیغات
رهبر که سالها در این شبکه چشم خود را بر سیاستهای ترویج تروریسم و تجزیهطلبی شبکه بسته بود، اکنون بابت ویرانی ایران در پی حملات آمریکا و صهیونیستها ابراز نگرانی و درخواست توقف جنگ میکند.
محمد رهبر ساعاتی بعد در کلابهاوس، این انتقادات خود را جدیتر مطرح کرد و طرفداران رضا پهلوی را اوباش خواند و مدعی شد:
عدهای پلاسیده و شارلاتان به عنوان مشاور پهلوی انتخاب شده و به نتانیاهو متوسل شدهاند.
.
.
بازنشر از : منبع: مشرق
خبرهای مرتبط با