1404\12\26 09:56:23
تالار محراب مورد تجاوز دشمن قرار گرفت- تشریح جزئیات آسیب
مجموعه تئاتر محراب در جریان تجاوز اسرائیل و آمریکا دچار آسیبهایی شد.
غلامحسین شاهعلی فعال تئاتری و مدیر تماشاخانه محراب در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: متاسفانه در جریان حملات رژیم صهیونسیتی و آمریکا به مناطق غیر نظامی، مسکونی و فرهنگی و هنری، تماشاخانه محراب نیز دچار آسیبهایی شده است. این مدیر فرهنگی در ادامه یادآور شد: در جریان این حملات درهای بخش گریم و لباس سالن جعفر والی و همچنین درهای ورودی لابی سالن اصلی محراب و همچنین بخش ورودی این مجموعه دچار آسیب شده است. وی ادامه داد: بهلطف خدا حمله در خارج از ساعات اداری صورت گرفت و هیچگونه آسیب جانی به هنرمندان و همکاران این مجموعه نرسید. وی در پایان درباره آسیب به سالن دیگر مجموعه عنوان کرد: تعدادی از دیوارهای جداکننده داخلی نیز آسیب دیدند و ورودی سالن جمیله شیخی نیز دچار خسارتهایی شده است..
.
بازنشر از : مهر