1405\01\17 20:34:05
زانکو برای بچههای میناب خواند- برای همیشه داغدار میمانیم
نماهنگ «بخواب آروم» با صدای زانکو به همراه دل نوشتهای احساسی از این خواننده منتشر شد.
دریافت 26 MB نماهنگ «بخواب آروم« با صدای زانکو و به همراه دل نوشته ای احساسی از این خواننده برای کودکان شهید مینابی منتشر شد. این نماهنگ در واکنش به تهاجم وحشیانه رژیم تروریستی آمریکا و اسرائیل به مدرسه «شجره طیبه» میناب و در چهلم این شهدا ساخته شده است. زانکو درباره این نماهنگ نوشته است: «به نام ایران به نام میناب به نام کشوری که با هر اعتقاد و سلیقه و هر مسأله ای نامش ایران است و ایران میماند. روزها و ماه ها گذشت و داغ دیدیم و ایستادیم. هیچکدام از ما مرد سکوت نیستیم و نخواهیم بود. نه اینترنت داشتیم که فریاد بزنیم و واقعیت جنگ را به جهانیان نشان دهیم و نه توانستیم اینترنشنال را باور کنیم، نه توانستیم کمک های به اصطلاح برای مردم ایران را باور کنیم و نه صدای بمب و موشک از سرمان بیرون رفت. همه ما جانبازان این جنایات ساخت دست شیاطین طماع به این خاکیم. اینجا ایران است خاکی که آغشته به خون رستم ها و همت ها و باکری هاست، تا ابد داغدار مردم ایرانیم، داغدار جوانان پرپر شده کف خیابان ها، داغدار بچههای مدرسه شجره طیبه میناب؛ بخصوص دخترکان معصوم و مظلومی که بیگناه در آتش این جنایتها سوختند و برای همیشه تاریخ داغشان بر دلمان سنگینی خواهد کرد. داغدار دلیرمردان ناو دنا؛ آنان که پرصلابت ایستادند و بیصدا برای وطن جان دادند. زنده باد ایران همچون دماوند پایدار.».
.
بازنشر از : مهر