1404\09\25 16:07:05



علی ضیا در مورد پزشکیان و دولتش چه گفت ویدئو

علی ضیا گفت: پزشکیان دکمه اتوپایلوت را زده و مملکت را رها کرده است، ای کاش دکتر پزشکیان تو سیاست نیامده بود و طبابت خودش را می کرد، خیلی قشنگتر بود؟ در این یکسال که رییس جمهور شده تورم وحشتناک زیاد شده است.

تبلیغات

.

.


بازنشر از : منبع: خبر فوری

خبرهای مرتبط با