1404\12\14 17:08:05
انوشیروانی- به فدراسیون جهانی نامه میزنم وحشیگری دشمن ثابت شد
رئیس فدراسیون وزنه برداری تاکید کرد در محکومیت حملات دشمن به اماکن ورزشی به فدراسیون جهانی نامه خواهد زد.
# ساختمان - # نمایندگی سان لوکس - # نمایندگی کوماکس
سجاد انوشیروانی در این مورد گفت: در حمله امروز (پنجشنبه) دشمن آمریکایی-صهیونیستی به ورزشگاه آزادی ساختمان فدراسیون وزنهبرداری نیز دچار آسیب شده است. وی ادامه داد: بیرحمی دشمن همه جوره ثابت شده و آنها به مراکز ورزشی و درمانی و مدرسه و غیره حمله کردند.
این موضوع نشان دهنده وحشیگری آمریکا و اسرائیل است که از انسانیت بویی نبردهاند. در واقع آنها هیچ جایگاهی برای انسانیت قائل نیستند و از جایگاه حیوانی به همه چیز نگاه میکنند. انوشیروانی خاطرنشان کرد: امیدوارم این جنگ ناجوانمردانه خیلی زود تمام شود و مردم به آرامش برسند. دشمن از این عصبانی است که مردم پشت کشور هستند و حربههای آنها را از بین میبرند. رئیس فدراسیون وزنه برداری تاکید کرد: در اولین فرصت به فدراسیون جهانی نامه میزنیم و موضع خود را اعلام میکنیم.
هر بار که چنین اتفاقاتی میافتد، جلود (رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری) اولین نفری است که همیشه اقدامات آمریکا و اسرائیل را محکوم میکند. امیدوارم این وضعیت ختم به خیر شده و آرامش حکمفرما شود. خیلی مهم است که در این شرایط در کنار هم باشیم و با همدلی و قدرت از این شرایط عبور کنیم..
.
بازنشر از : مهر