1404\11\19 16:32:04



اوسمار- بار اولی نیست که این اتفاقات می افتد ناراحتی باید همینجا بماند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ناراحتیم اما همین جا باید آن را بگذاریم و روی دیدارهای بعدی تمرکز کنیم.

تبلیغات

به گزارش خبرنگار مهر، اوسمار ویه را در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی گفت: ناراحتیم! کار سختی در بازی داشتیم.

از شانس های خودمان استفاده نکردیم. می توانستیم به صدر جدول برویم. دفعه اولی نیست که این اتفاق می افتد. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: به هر حال بازی امروز تمام شده است و با ناراحتی چیزی بر نمی گردد.

امتیازات این بازی دیگر بر نمی گردد و ناراحتی هم باید همین جا تمام شود. حواس خود را روی بازی های بعدی باید بگذاریم تا از موقعیت های خودمان بهتر استفاده کنیم.. .


بازنشر از : مهر

اوسمار ویه را

تیم فوتبال پرسپولیس

تیم فوتبال ملوان انزلی

خبرهای مرتبط با