1404\12\18 11:23:05
ایران خواستار محکومیت حملات تجاوزکارانه آمریکایی-صهیونی توسط فیبا شد
فدراسیون بسکتبال طی مکاتبه با فدراسیون جهانی این رشته، خواستار محکومیت حملات تجاوزکارانه آمریکا و اسرائیل و محرومیت آنها شد.
# ساختمان - # نمایندگی سان لوکس - # نمایندگی کوماکس
به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال حمله آمریکایی - صهیونی به خاک جمهوری اسلامی که علاوه بر به شهادت رساندن رهبر فرزانه کشورمان، منجر به شهادت بسیاری هموطنان و همچنین ویرانی بسیاری مناطق و اماکن در استانهای مختلف از جمله اماکن ورزشی شده است، فدراسیون بسکتبال محرومیت و محکومیت مسببان این حوادث را خواستار شد. این فدراسیون در مکاتبه با فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) ضمن تاکید بر جنبش المپیک و ارزش هایی که نافی تعرض به جان انسان ها و اماکن ورزشی است، خواستار اقدام فیبا برای محکومیت حملات تجاوزکارانه آمریکا و رژیم صهیونیست و محرومیت آنها شده است. ساختمان فدراسیون بسکتبال از جمله ساختمان هایی است که در پی حملات اخیر به ورزشگاه آزادی، با آسیب و خسارت هایی مواجه شده است..
.
بازنشر از : مهر