1404\12\29 09:43:03
بسکتبال ایران از کاپ سه به سه آسیا بازماند
تیم ملی بسکتبال سه نفره به دلیل شرایط جنگی در ایران از حضور در رقابت های کاپ آسیا بازماند.
تبلیغات
به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های بسکتبال سه نفره کاپ آسیا هفته اول فروردین به میزبانی سنگاپور برگزار می شود. حضور در این مسابقات در برنامه فدراسیون بسکتبال قرار داشت اما به خاطر حمله آمریکایی -صهیونی به ایران که از ۹ اسفند آغاز شد و همچنان هم ادامه دارد، این اعزام از دستور کار خارج شده است..
.
بازنشر از : مهر
تیم بسکتبال سه نفره مردان
مسابقات کاپ آسیا
سنگاپور
خبرهای مرتبط با