1405\01\08 15:58:05



تمرین در دو گروه تیم ملی فوتبال پس از باخت مقابل نیجریه

تیم ملی فوتبال ایران امروز شنبه در دو گروه مختلف تمرین کرد.

تبلیغات
وبلاگ کسب و کار اینترنتی و مقالات آموزشی طراحی سایت پرتال

مطالب آموزشی شامل اخبار طراحی سایت، آموزش سئو سایت، آموزش مدیریت وب سایت را در وبلاگ پرتال بخوانید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون، بلافاصله پس از برگزاری دیدار تیم ملی ایران برابر نیجریه، تمرینات ملی پوشان فوتبال ایران برای دیدار برابر کاستاریکا آغاز شد. تمرین امروز در دو بخش جداگانه برگزار شد، به طوری که بازیکنان ثابت در مصاف با نیجریه در محل هتل تیم ملی زیر نظر مربیان به تمرین ریکاوری پرداختند و بازیکنان ذخیره و نفراتی که دقایق کمتری بازی کرده بود با حضور در چمن زیر نظر امیر قلعه‌نویی تمرینات تاکتیکی را مرورکردند. در تمرین تاکتیکی ملی‌پوشان که با حضور ۱۴ بازیکن برگزار شد بازیکنان در ابتدا با انجام کارهای کششی و نرمش بدن‌های خود را آماده کردند و بعد از آن به حفظ توپ و حمله و دفاع تیمی پرداختند.

سرعت، دقت و تمرکز در این بخش از تمرینات مورد تاکید مربیان بود. در ادامه تمرین بازیکن به دو تیم تقسیم شدند و بازی فوتبال درون تیمی را انجام دادند. در بخش پایانی تمرین، برخی بازیکنان به تمرین شوتزنی از بیرون محوطه جریمه پرداختند.. .


بازنشر از : مهر

تیم ملی فوتبال ایران

فوتبال

فدراسیون فوتبال

خبرهای مرتبط با