1404\12\23 11:06:11



فسخ قرارداد هیچ بازیکنی به باشگاه استقلال نرسیده خارجی‌ها برمی‌گردند

مدیران باشگاه استقلال هنوز نامه فسخ قرارداد هیچ بازیکنی را دریافت نکرده‌اند.

تبلیغات

به گزارش خبرنگار مهر، پس از تعطیلی اجباری مسابقات لیگ برتر فوتبال و تمرینات باشگاه‌ها، بازیکنان و اعضای خارجی تیم ها ایران را ترک و راهی کشورهای خود شدند. باشگاه استقلال که تعداد زیاد بازیکنان خارجی در ترکیب خود دارد با چالش جدی مواجه شده است.

در همین حال و طی روزهای اخیر برخی از رسانه های آفریقایی، کره ای و آلبانیایی خبر از فسخ احتمالی قرارداد منیر الحدادی (مهاجم مراکشی - اسپانیایی) و یاسر آسانی وینگر آلبانیایی استقلال داده اند. تا به امروز هنوز نامه رسمی مبنی بر فسخ قرارداد این دو بازیکن و هیچ یک از نفرات تیم استقلال به دست مدیران این باشگاه نرسیده است و آبی ها امیدوارند با برقراری شرایط عادی در کشور، همه بازیکنان خارجی و داخلی بار دیگر در کنار هم به استقلال کمک کنند.. .


بازنشر از : مهر

تیم فوتبال استقلال تهران

باشگاه استقلال تهران

فوتبال

خبرهای مرتبط با