1404\12\19 05:23:05



محکومیت حمله به ایران توسط پرسپولیسی‌ها

بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در محکومیت حملات اخیر به خاک ایران بیانیه‌ای صادر کردند.

تبلیغات

بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای نسبت به حملات وحشیانه اسرائیل و آمریکا علیه ایران مقتدر واکنش نشان دادند. در این بیانیه آمده است: «با تسلیت به مناسبت شهادت هموطنان عزیزمان از جمله جمعی از مقامات سیاسی و نظامی که مقتدرانه و در عین حال مظلومانه توسط اسرائیل و آمریکا به شهادت رسیدند، متأسفانه از همان ساعات نخستین آغاز حملات ددمنشانه اسرائیل و آمریکا به ایران عزیز، شاهد آن هستیم که این دو جنایتکار مراکز غیر نظامی از جمله مدارس و بیمارستان‌ها را مورد هدف قرار می‌دهند و در اقدامی وقیحانه، اماکن ورزشی نیز مورد حمله نظامی قرار گرفته است.

در هیچ جنگی در جهان، هدف قرار دادن مدرسه و بیمارستان جایگاهی ندارد و این اقدامات بزدلانه دشمن، تنها نشان‌دهنده استیصال و درماندگی آنها در برابر شکوه این مرز و بوم است. ما بازیکنان پرسپولیس با دلی آکنده از خون، انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایت‌کار اعلام کرده و حمله به مراکز آموزشی از جمله «مدرسه دخترانه میناب»، که باعث شهادت آینده سازان کشورمان شد و همچنین اماکن ورزشی را به شدت محکوم می‌کنیم. ما با حمایت قاطع از نیروهای مسلح ایران عزیز، باور داریم که پیروزی نهایی از آنِ ماست و اطمینان داریم با قدرت همین نیروهای جان‌برکف، دشمنان ایران به زودی پشیمان شده و ملت غیور ایران با هدایت رهبری ملت از این پیچ تاریخی به سلامت و سربلندی عبور خواهد کرد.». .


بازنشر از : مهر

تیم فوتبال پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

حمله به ایران

خبرهای مرتبط با