1404\12\07 11:30:06
نماینده موی تای ایران در فستیوال ابوظبی نایب قهرمان شد
حسین کرمی نماینده وزن ۸۰ کیلوگرم مویتای ایران در رقابتهای فستیوال شیخ زاید ابوظبی موفق به کسب مدال نقره شد.
تبلیغات
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
# سامسونگ - # samsung - # تعمیر یخچال سامسونگ
فستیوال شیخ زاید که همزمان با ماه مبارک رمضان در ابوظبی برگزار شد، مجموعهای از برنامههای فرهنگی، هنری و ورزشی را شامل میشود. در بخش ورزشی این فستیوال، رقابتهایی در رشتههای فوتبال، بسکتبال سهنفره، پدل، جوجیتسو و … برگزار شد که مویتای یکی از آنها بود. در وزن ۸۰ کیلوگرم، حسین کرمی در نخستین دیدار خود برابر نماینده ازبکستان به پیروزی رسید و به فینال راه یافت.
او در دیدار پایانی مقابل نماینده مصر شکست خورد و مدال نقره را به دست آورد.. .
بازنشر از : مهر
ابوظبی
موی تای
مدال نقره
حسین ک
خبرهای مرتبط با