1404\11\29 17:26:06



پیگیری نشست‌های هماهنگی بازی‌های پاراآسیایی ناگویا

دومین نشست سرپرستان تیم‌های اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی آیچی-ناگویا ۲۰۲۶ برگزار شد.

تبلیغات
تعمیر پکیج ⚡ تا تعمیر انواع پکیج دیواری

راهنمای صفر تا صد سرویس و تعمیر پکیج ⚡برای تعمیرات پکیج هزینه نکن⚡ در یک سال گذشته بیش از نفر از کاربران عادی را تعمیرکار پکیج کردیم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، دومین نشست سرپرستان تیم های اعزامی به بازی های پاراآسیایی آیچی-ناگویا به ریاست سیدمحمد پولادگر سرپرست کاروان ایران در این بازی های و با حضور مریم کاظمی پور نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک، جمعی از سرپرستان تیم های اعزامی و مدیران کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد. بررسی وضعیت آمادگی تیم های اعزامی به این رویداد و نیز ارائه راه کار برای رفع موانع و مشکلات موجود از مباحث مطرح شده در این نشست بود. با توجه به تغییر شیوه های نظارتی مقرر شد سرپرستان تیم های اعزامی از طریق ارائه گزارش های منظم و مدون از شرایط تیم که به صورت هفتگی ارائه می شود، سرپرست کاروان را در جریان روند آماده سازی قرار دهند. بررسی چالش های مربوط به اسکان و تغذیه، تامین تجهیزات تخصصی و نظارت بر فرآیندهای آنتی دوپینگ از محورهای اصلی این نشست بود و بر اجرای دقیق پروتکل های تغذیه ای و روان شناسی تاکید شد. همچنین مقرر شد با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و نیز ماه مبارک رمضان، تمرینات ملی پوشان به صورت منظم و بی وقفه حتی در این ایام نیز برگزار شود..

.


بازنشر از : مهر

کمیته ملی پارالمپیک

بازیهای پاراآسیایی ناگویا - ژاپن

محمد پولادگر

خبرهای مرتبط با