1404\11\12 16:29:06



کناره‌گیری بهنام یخچالی از تیم ملی بسکتبال عکس

گارد ۳۰ ساله تیم ملی بسکتبال به‌دلیل همراهی با مردم از تیم ملی خداحافظی کرد.

تبلیغات

بهنام یخچالی گارد ۳۰ ساله تیم ملی بسکتبال ایران و تیم گلادیاتور ترایرز آلمان با انتشار یک پست اینستاگرامی از تیم ملی خداحافظی کرد. 

وی نوشت: پوشیدن پیراهن تیم ملی همیشه برای من بزرگ‌ترین افتخار بوده و هست؛ اما این روزها حالِ دلِ مردم خوب نیست و نمی‌توانم بی‌تفاوت از کنار این غم عبور کنم.

به همین دلیل، تا زمانی که حال مردم بهتر شود و دل‌ها آرام بگیرند. تصمیم گرفته‌ام در کنارشان بمانم و در تیم ملی حضور نداشته باشم. این تصمیم نه از سرِ بی‌علاقگی است و نه فاصله گرفتن؛ فقط انتخابی‌ست از جنس همدلی و احترام.

امیدوارم روزی دوباره با دلی آرام، کنار هم برای ایران بایستیم.

41

. .


بازنشر از : منبع: طرفداری

خبرهای مرتبط با